Wednesday 6 May 2015

KISAH CERMIN MATA SAYA!

Untuk panduan pemilihan bingkai dan cermin mata sila layari laman web seperti di bawah.

http://www.glam.com.my/2014/03/22/tips-memilih-kaca-mata-fesyen/
http://www.wanista.com/tips-fesyen-tips-memilih-cermin-mata-yang-sesuaian-dengan-bentuk-muka/

Kisah saya pula sangat berbeza. Pemilihan cermin mata terkini adalah bentuk bulat. Bosan dengan kaca mata yang bersegi empat dan bujur, saya mengambil keputusan untuk memilih yang BULAT!
Yang bestnya, impaknya sangat besar! 
Ada yang kata muka saya macam May May Drama Animasi Upin dan Ipin.
Dan ada juga kata macam Harry Potter!
Tapi, apa yang pasti saya puas hati dengan pemilihan cermin mata saya untuk kali yang ke-3 ini.
Ini gambar cermin mata saya yang pertama.
Ini pula gambar cermin mata saya yang kedua.
Yang pasti, ramai yang suka dengan penampilan saya yang terkini!
Pastikan anda membuat pilihan yang tepat!
Jangan ikut kata orang,ikut kata hati anda. Kalau nak puaskan hati orang lain, sampai esok pun tak habis2 pilih cermin mata.
Semoga Berjaya!


No comments:

Post a Comment